zaterdag 22 augustus 2015

ABC van 16 vierkantjes

In iedere kleutergroep staat vaak een bepaalde letter centraal, maar ook begin groep 3 komen natuurlijk alle letters aan bod. Leuk om letters te vouwen en te combineren met andere technieken. Resultaten plaats ik op deze pagina.

Ooit heb ik een ABC gemaakt van het basisvouwsel 25 vierkantjes, maar dit is natuurlijk veel te moeilijk voor kinderen. Daarom ontwerp ik een ABC van 16 vierkantjes. Er komen steeds meer letters bij totdat het compleet is.

  


 

 



    

 
 



 

4 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd naar de instructies van de andere letters!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mocht je tijd hebben, ik kijk uit naar de instructies voor met name de d en de p, omdat ik die binnenkort ga gebruiken in de klas!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd of je nog van plan bent de voorbeelden van de andere letters te maken. Ik sta intussen in groep 3 en deze zijn erg leuk om te vouwen!

    BeantwoordenVerwijderen